Osmangazi Elektrik Perakende, Hizmet Kalitesini Çalışan Eğitimleriyle Artırıyor - Eskişehir Haber

Eskişehir Ekonomi

Osmangazi Elektrik Perakende, Hizmet Kalitesini Çalışan Eğitimleriyle Artırıyor

Osmangazi Elektrik Perakende, Hizmet Kalitesini Çalışan Eğitimleriyle Artırıyor
Yayınlama: 11 Ağustos 2025 Pazartesi
A+
A-

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’taki hizmet kalitesini, verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla çalışanlarına yönelik eğitimlere ağırlık veriyor. Şirket, bu yılın ilk 7 ayında, geçtiğimiz yıllara oranla önemli bir artışla, İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG), Son Kaynak Tedarik Tarifesi (SKTT) ve yapay zeka konuları başta olmak üzere toplam 4.338 saat eğitim verdi.

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Tamer Akaslan, bu eğitimlerin şirkete, sektöre ve toplumsal dönüşüme katkı sağladığını belirtti. Çalışanlarına yüz yüze, çevrim içi ve e-öğrenme platformlarında kapsamlı içerikler sunduklarını dile getiren Akaslan, 2023’te 988 saat ve 2024’te 1.150 saat olan eğitim süresinin, bu yılın ilk 7 ayında 4.338 saate ulaştığını söyledi.

Yapay zeka esasları, yapay zeka ile öğrenme ve satış uzmanları için empati eğitimlerinin en çok ilgi gören konular olduğunu belirten Akaslan, SKTT ile ilgili de yoğun bir eğitim programı düzenlediklerini ifade etti. Tamer Akaslan, “Akıllı Hayat 2030 vizyonumuzun temel taşlarından birini oluşturan bu eğitimlerle çalışan ve müşteri memnuniyetini eş zamanlı olarak yukarı taşıyoruz” dedi.



Gönderen: journal



Bir Yorum Yazın
Bu habere yorumlar
Copyright © 2024