Cipso ile 15 Üniversite Kampüsü Festival Alanına Döndü - Eskişehir Haber

Eskişehir Kültür-Sanat

Cipso ile 15 Üniversite Kampüsü Festival Alanına Döndü

Cipso ile 15 Üniversite Kampüsü Festival Alanına Döndü
Yayınlama: 7 Ağustos 2025 Perşembe
A+
A-

Cipso'dan 2 Milyon Gence Lezzet Şöleni: 15 Üniversite Kampüsü Festival Alanına Döndü

Yüzde 100 yerli üretimiyle gençlerin en sevdiği atıştırmalık markalarından biri olan Cipso, bahar şenliklerinin nabzını tutarak üniversitelerde büyük bir lezzet turuna çıktı. İstanbul'dan Ankara'ya, İzmir'den Eskişehir'e kadar 15 üniversite kampüsünü kapsayan etkinlikler, 2 milyon öğrenciyle birebir buluşarak kampüsleri adeta birer festival alanına çevirdi.

Gençliğin Nabzını Tutan Etkinlikler

Doğuş Çay'ın sevilen markası Cipso, düzenlenen etkinliklerde gençlere sadece çıtır bir atıştırmalık değil, aynı zamanda keyif, eğlence ve enerji sundu. Gençlerin tüketim alışkanlıklarını ve beğenilerini yakından takip eden marka, üniversite öğrencileriyle kurduğu bu yakın iletişimle onlara sadece lezzet değil, bir yaşam tarzı sunmayı hedefliyor.

Doğuş Çay Cips Kategorisi Müdürü Özge Yazıcılar, gençlerin ilgisinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, "Cips; film izlerken, arkadaşlarla buluşurken ya da oyun oynarken gençlerin vazgeçilmezi. Cipso olarak biz de onların damak zevkine en iyi cevabı veren markalardan biriyiz. Üniversitelerdeki yoğun ilgi, doğru yolda olduğumuzun en güzel göstergesi" dedi.

Doğuş Çay'dan Cips Sektörüne Önemli Yatırım

2013 yılında Kraft Gıda'yı bünyesine katarak cips sektörüne adım atan Doğuş Çay, bugün sadece çay değil, geniş bir ürün yelpazesiyle hizmet veriyor. İstanbul Pendik, Aksaray ve Bursa'daki üç fabrikasında yılda 75 bin ton patates ve 17 bin ton mısır işleyerek Cipso'yu hem Türkiye hem de Avrupa başta olmak üzere birçok ülkedeki tüketicilerle buluşturuyor.



Gönderen: journal



Bir Yorum Yazın
Bu habere yorumlar
Copyright © 2024