Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ile Universal McCann arasında önemli iş birliği - Eskişehir Haber

Eskişehir Eğitim

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ile Universal McCann arasında önemli iş birliği

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ile Universal McCann arasında önemli iş birliği
Yayınlama: 30 Mart 2024 Cumartesi
A+
A-

Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ile reklam ve medya planlama sektörünün öncü kuruluşlarından Universal McCann, sektör ve akademi arasında köprü kuracak önemli bir iş birliğine imza attı. Anlaşma kapsamında, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri için proje tabanlı staj uygulamasının yanı sıra ortak araştırma projeleri geliştirmek üzere çalışmalara başlandı. Bu kapsamda İletişim Bilimleri Fakültesi uygulama bloğunda bulunan UM AdScience Reklam Teknolojileri Üssü, yapılacak ortak çalışmaları hayata geçirmek üzere kullanılacak.

Anadolu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fuat Erdal tarafından imzalanarak yürürlüğe giren iş birliği protokolü ile hem teorik bilgilerini pratiğe dökmek isteyen öğrencilere benzersiz fırsatlar sunulması hem de reklam teknolojileri alanında yenilikçi uygulamaların geliştirilmesi hedefleniyor. Protokol, Anadolu Üniversitesi ve Universal McCann’in ortak vizyonunun bir yansıması olarak, reklam sektörünün geleceğine yön verecek adımların atılmasını sağlayacak.

İş birliği kapsamında geliştirilecek projeler ve uygulamalar, öğrencilere sektörel bilgi ve tecrübe kazandırmanın yanı sıra, reklamcılık alanında yenilikçi yaklaşımların geliştirilmesine olanak tanıyacak. Akademik bilginin sektöre, uygulama alanındaki bilginin ise akademik çalışmalara yansımasını sağlayacak projeler, ARİNKOM Teknoloji Transfer Ofisi Üniversite Sektör İş birliği Koordinatörlüğü desteği ile hayata geçirilecek. Bu anlaşma ayrıca, bir yıl sürecek olan ve öğrencilere iş öncesi pratik deneyimler sunacak bir staj programını da içeriyor.

İş birliği kapsamında öğrencilerle buluşuldu

İş birliği kapsamında gerçekleştirilecek çalışmalara start vermek üzere MediaBrands Türkiye CEO’su Mehmet Koyuncuoğlu, Universal McCann Türkiye Genel Müdürü Taylan Koru ve ajans çalışanları İletişim Bilimleri Fakültesi’ni ziyaret ederek stajyer öğrencilerle ve akademisyenlerle bir araya geldiler. Dekan Prof. Dr. Bülend Aydın Ertekin’in ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmada mevcut projelerin detayları ve olası yeni iş birliği olanakları konuşuldu. Prof. Dr.Ertekin gerçekleştirilen iş birliği konusunda şunları söyledi: “Bu iş birliğinde desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen, Anadolu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fuat Erdal’a, sektör-üniversite işbirliğinde Fakültemizde yeni bir vizyon yaratan MediaBrands Türkiye CEO’su Mehmet Koyuncuoğlu’na, Universal McCann Türkiye Genel Müdürü Taylan Koru’ya, İletişim Bilimleri Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof. Dr. Necip Serdar Sever’e ve katkı sağlayan öğretim üyelerine teşekkür ediyorum. Bu pilot uygulamanın başta Halkla İlişkiler ve Reklamcılık öğrencileri olmak üzere tüm İletişim Bilimleri Fakültesi öğrencileri için de çok yararlı olacağını düşünüyorum.”

Etkinlikte düşüncelerini ifade eden Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof. Dr. Necip Serdar Sever: "Bu iş birliği ile öğrencilerimiz akademik bilgilerini sektördeki gerçek projeler üzerinde uygulama fırsatı bulacaklar. Bu kapsamda bu deneyimin onların kariyer gelişimlerine büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz.” dedi. Universal McCann Türkiye Genel Müdürü Taylan Koru ise “Anadolu Üniversitesi ile ortaklaşa gerçekleştireceğimiz projeler, sektördeki yenilikçi uygulamaların geliştirilmesinde önemli bir adım. Geleceğin reklamcılık profesyonelleriyle çalışmak da bizim için büyük bir mutluluk.” şeklinde konuştu.

Projenin koordinatörlüğünü Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Serdar Yıldız ve Universal McCann Türkiye Dijital Direktörü Sinem Coşkun yürütecek. Akademi ve iş dünyasını bir araya getiren bu anlaşma hem öğrencilere sunduğu eşsiz fırsatlar hem de sektöre kazandıracağı yeni bakış açısıyla oldukça önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Anadolu Üniversitesi ve Universal McCann, bu iş birliği ile reklamcılık sektörünün geleceğine katkı sağlamayı hedefliyor.



Gönderen: journal



Bir Yorum Yazın
Bu habere yorumlar
Copyright © 2024