112 Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı Vali Ayyıldız Başkanlığında Yapıldı
Acil çağrı hizmetlerinin ilimizde en etkin, verimli ve hızlı bir şekilde sunulması, ilgili birimler arasındaki iş birliği ve koordinasyonun sağlıklı bir şekilde yürütülmesinin devamlılığını sağlamak amacıyla 112 Acil Çağrı Merkezi Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
Vali Erol Ayyıldız başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Murat Küçük yaptığı bilgilendirme sunumunda kurumun çalışmaları, personel durumu, teknik konular, çağrı istatistikleri, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerini içeren konular hakkında katılımcılara bilgiler aktardı. 04.11.2020 tarihinde 155, 156, 110 ve 177 acil çağrı numaralarının, 17.03.2021 tarihi itibarıyla da 112 ve 122 acil numaralarının faaliyete geçtiğini belirten Müdür Küçük, 04.11.2020-20.03.2021 tarihleri arasında toplam 197.635 çağrının karşılandığını; bunların 111.129 tanesinin vakaya dönüşen çağrı olduğunu 86.506 tanesinin de vakaya dönüşmeyen çağrı olduğunu, vakaya dönüşen çağrı oranının %56.23, vakaya dönüşmeyen çağrı oranının ise %43.77 olduğunu ifade etti.
Acil ihtiyaç duyulan durumlarda “112” altında tek numara üzerinden hizmet verilmesinin zaman kaybının önüne geçilerek etkin, hızlı ve olaylara zamanında ve doğru müdahale açısından büyük bir kolaylık sağladığını belirten Vali Ayyıldız; vatandaşların 112 acil çağrı numarasını gereksiz çağrılarla, bilgi alma amaçlı durumlarla meşgul etmemeleri gerektiğini kaydetti. Vali Ayyıldız, acil çağrı hizmetlerinin etkin, verimli ve hızlı bir şekilde sunulması; ilgili birimler arasındaki iş birliği ve koordinasyonun sağlıklı bir şekilde sürdürülmesini isteyerek tüm katılımcılara çalışmalarında başarılar diledi.
Toplantı, 112 Acil Çağrı Merkezi hizmetlerinin kalitesinin arttırılmasına yönelik görüş ve temennilerin ardından sona erdi.
'Gönderen: haberler